tiistai 20. tammikuuta 2015

Pistetääs blogi pystyyn!

Moi! En itteeni sen enempiä esittele, koska kaikki keskeisin fakta löytyy tualt ylläältä!

Blogejahan mulla on ollu semmoset neljä... kait? No, tää blogi liittyy kerhoon myös :DD

Oon Tuuli, keskisuomalainen ihiiminen. Käyn seittemättä luokkaa Muuramessa. Koulu sujuu ihan mukavasti, jos vaan intoo riittää. Koulun ulkopuolella pyörin kerran viikossa tallilla ja lähettelen kortteja ulkomaille. -Harrastan siis postcrossingia. Sitä on tullu harrastettua vasta muutama kuukausi, mutta kortteja ja kokemusta on silti kertynyt jonkin verran. Harrastan myös ratsastusta. Se on mulle tosi tärkee harrastus, enkä voi oikeestaan sanoo vaan, että harrastan ratsastusta, koska tähän harrastukseen kuuluu niin paljon muutakin kuin se, että heivaa ittensä hevosen selkään ja lompottelee sillä tunnin. Hevosia mä oon harrastanut sellaset seittemän vuotta. Tiedonjano on suuri ja tiedostan myös, että mulla on niin paljon opittavaa ihan kaikessa!
 Mulla on kissa Mai♥ Siitä löydät tietoja tuolta ylläältä :)

Kuvaan ihan perus Nikonin COOLPIX S2600:lla joten laatu on mitä on... Mut hejj! Tervetuloa:)
Mä nään sut ;) -Mai

2 kommenttia: